گزارش عملکرد ۶ ماهه دوم سال۱۴۰۰ در قالبwordو pdf

 گزارش عملکرد کتابخانه در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰

خلاصه اقدامات انجام شده در۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰

 

  1. انجام کلیه فعالیت ها و اقدامات مرتبط با تهیه و خرید کتاب (پزشکی و غیر پزشکی ،چاپی والکترونیکی و...) در بیمارستان شامل :
  • جمع آوری وبررسی نیازهای افراد ، واحدها وبخش های مختلف اداری  ،آموزشی  ، درمانی بیمارستان  جهت خرید پایان سال.لازم به توضیح می باشد که منابع مورد نیاز گروههای مختلف آموزشی  از انتشارات مختلف ودر سایت های انتشارات مختلف از جمله ارجمند،اندیشه رفیع،آرتین طب و کلیه انتشارات معتبر پزشکی و همچنین جهت تهیه منابع اطلاعاتی اوریجینال در سایت آمازون همه منابع سرچ گردید و برطبق جدیدترین سال انتشار لیست برداری گردید تا کتب مورد نیاز تهیه گردد.

 

  • اقدام به خرید کتاب (براساس مجوزهای مربوطه ) از طریق سفارش دهی و تحویل یا خرید از نمایشگاه ها و موسسات   عرضه کتاب بر اساس نیاز سنجی ها و بررسی های انجام شده با رعایت صرفه وصلاح بیمارستان
  1. آموزش سامانه های پژوهشیار و علم سنجی به اتندهای محترم و بارگزاری مقالات در این سامانه ها (علاوه بر آن عضویت در پایگاههای orcid –researchgate-publons ,… google scholar-
  2. به روزرسانی اطلاعات وبسایت کتابخانه الزهرا(س)آدرس: https://centlib.mui.ac.ir/alzahra/news
  3. شرکت کلیه پرسنل در وبینارهای آموزشی کتابخانه مرکزی وسایر وبینارهای مربوط
  4. وارد کردن کتابهای وجینی در فایل اکسل
  5. برگزاری نمایشگاه کتب وجینی  از تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۰ به مدت یک هفته و اهدای کتابهای وجینی به درخواست کنندگان
  6. ارسال باقیمانده کتابهای وجینی  جهت خمیر ودرخواست مبلغی که جهت خمیر منابع وجینی به حسابداری بیمارستان واریز گردید جهت خریداری مناع اطلاعاتی مورد نیاز گروههای مختلف آموزشی
  7. برگزاری نمایشگاه هفته کتاب (تهیه بروشورهای آموزشی و فیلم و..)
  8. برگزاری مسابقه کتابخوانی در کتابخانه و درخواست مبلغی از واحد حسابداری و تدارکات جهت تخصیص جوایز به برنده شدگان(کتاب اهدا شد).
  9. لازم به ذکر این نکته است که با مبلغ کتب وجینی سال گذشته تعدادی کتاب جهت گروههای مختلف آموزشی تهیه گردید.

 

  1. آموزش  و راهنمایی مراجعین جهت یافتن مقالات مورد نیاز در سامانه های مختلف ازجمله دانش لینک که در کتابخانه دیجیتال به تازگی بارگزاری شده است.
  2. راهنمای مراجعان جهت خدمات تحویل مدرک
  3. راهنمای مراجعان جهت استفاده از سامانه نوپا
  4. راهنمای مراجعان جهت ساخت vpn
  5. جهت توانمندسازی پژوهشی  در وبسایت کتابخانه اقدام به تولید محتواهای آموزشی  در این مرکز نمودیم. تولید محتواهای آموزشی در مورد آموزش پایگاههای اطلاعاتی ،پروفایلهای پژوهشی،نرم افزارهای مدیریت منابع و غیره می باشد که در قسمت راهنمای آموزشی وبسایت کتابخانه مرکزی بارگزاری گردیده است.(مینا طاهری الهه زارع)

۱۲-تهیه لیست کتب مفقودی و ارسال به کتابخانه مرکزی جهت حذف از نرم افزار

اقدامات آماری انجام شده در۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰

رديف

موضوع

تعداد عنوان

تعداد نسخه

۱

کتاب‌های لاتين اورجينال

یکعدد

یک نسخه

۲

کتاب‌های لاتين افست

۲۷

۲۷

۳

کتاب‌های فارسی

۶۰

۱۳۵

۴

کتابهای وجین شده

۱۵۰۰

-

۵

تعداد کتاب امانت

۳۸۷۶

-

۶

تعدادکتاب بازگشتی

۴۰۰۰

 

۷

آمار تسویه حساب پرسنل

۷۵

 

۸

آمار تسویه حساب پزشکان

۲۰۹

 

۹

آمار عضویت

۴۰

 

۱۰

راهنمایی اتندهای محترم و بارگزاری مقالات در سامانه هی پژوهشیار و علم سنجی

حدود ۵۰ نفر

 

۱۱

آموزش فراگیران کتابخانه در استفاده از نرم افزار کتابخانه و آموزش تخصصی پایگاههای اطلاعاتی وآموزش ساخت vpn  در سیستم عاملهای مختلف

حدود ۷۰ نفر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکر این نکته است که علاوه بر بودجه معاونت پژوهشی دانشگاه خرید کتابها در این ۶ ماهه با مبلغ کتب وجینی نیز بوده است،که با هماهنگی با واحد تدارکات انجام شد.

ارتباط باما

آدرس : اصفهان- دروازه شیراز -خیابان هزارجریب -دانشگاه علوم پزشکی اصفهان -معاونت تحقیقات وفناوری --تلفن: ۳۷۹۲۳۸۲۴

Isfahan University Of Medical Sciences , Isfahan, Iran

E-mail: centlib@lib.mui.ac.ir

 

کاربران آنلاین

هم‌اکنون ۰ کاربر آنلاین هستند.