رفتن به محتوای اصلی
x

برنامه راهبردی

رسالت

 کتابخانه مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین (ع) رسالت دارد تا در امر آموزش ، پژوهش ، اطلاع رسانی ،یادگیری و دیگر فعالیت های علمی به عنوان بخش از برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت نماید. و برای انجام این ماموریت کتابخانه متعهد است.

    نیازهای پژوهشی ، آموزشی و یادگیری کاربران خود را شناسایی کند .

    مجموع منابع و ابزارهایی را فراهم کن که آموزش ، پژوهش و یادگیری را تسهیل می کنند .

    این مجموعه را حفظ و دسترسی طولانی مدت به مجموعه و منابع را امکان پذیر سازد .

    محیط فیزیکی و یا مجازی صمیمی ، راحت و آرام برای مطالعه ، تدریس و پژوهش ایجاد سازد .

    خدمات با کیفت بالا برای بر آورده کردن انتظارات یک جامعه کاربری متنوع ارائه دهد .

    استانداردهای علوم کتابداری و اطلاع رسانی را در اجرای کلیه امور کتابخانه به کار گیرد .

    از فناوری و اطلاعات به روز تحویل خدمات و منابع بدون محدودیت زمان و مکان به طور خلاقانه استفاده کند .

    بازیابی و ارزیابی  اطلاعات در استفاده از فناوریهای حال حاضر و در حال ظهور را آموزش دهد .

چشم انداز

کتابخانه مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین (ع) با اتکال به پروردگار، وجدان کاری و تلاش گروهی بر آن است در ارتقای سواد اطلاعاتی و توانمند سازی استفاده کنندگان و تضمین مجموعه ای گسترده و متنوع ، سهم دانشگاه و کشور را در تولید علم ، آموزش و پژوهش بالا برد .

 به این منظور در استفاده از ساختاریهای نوین در عرصه اطلاعات و فناوری و با اتکا به نیروی انسانی کار آمد بهره برده و از تغییرات مثبت دررویایی  با انبوه اطلاعات و نیازها و رفتارهای در حال تغییر کاربران استقبال می نماید تا مجموعه و خدمات برخوردار و از بالاترین استاندارهای ملی را برای تمامی دانشجویان ، استادان و پژوهشگران فراهم کند.

ماموریت کتابخانه

تقویت و توانمند سازی کتابداران در جهت انجام وظایف کتابدار بالینی در مراکز آموزشی درمانی (به عنوان عضوی از تیم درمان و تهیه منابع اطلاعاتی جهت آموزش به بیمار و همراهان وی) .

سه حوزه اصلی مأموریتی :
۱-آموزش و تأمین نیروی انسانی

۲- پژوهش و تأمین دانش مورد نیاز

۳-ارائه خدمات سلامت

ظرفیت سازی و تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و مؤمن مورد نیاز نظام ارائه خدمات، نظام آموزش و نظام پژوهش سلامت·تولید، تأمین وانتشار دانش سلامت در تراز جهانی·تولید و تأمین ارائه خدمات سلامت در سطوح منطقه ای، ملی و استانی·تأمین، تولید و توزیع کارآمد منابع مالی،نوآوری در سه حوزه اصلی مأموریتی دانشکده و تجاری سازی در حوزه های اولویت دار دانشکده که دارای مزیتهای نسبی و رقابتی میباشد