در صورتی که پاسخ پرسش خود را در قسمت پرسش های متداول نیافتید، می توانید پرسش خود را در فرم "از کتابدار بپرس" ثبت نمایید.
کارشناسان ما در اسرع وقت به سوال شما پاسخ خواهند داد.
جهت ثبت سوال خود بر روی لینک رو به رو کلیک کنید. "فرم پرسش از کتابدار"
پرسش های متداول
با مراجعه به وب سایت کتابخانه مرکزی، بخش مشاوره پژوهشی و فناوری فرم دریافت مشاوره را پر کنید.
پرسش شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
زمان و مکان برگزاری کارگاه های مختص پژوهشگران و دانشجویان در منوی اصلی وب سایت کتابخانه مرکزی، بخش کارگاه های پژوهشگران اطلاع رسانی می شود.
ابتدا باید VPN خود را وصل کنید سپس با مراجعه به بخش نرم افزار کتابخانه در وب سایت کتابخانه مرکزی با جستجوی اطلاعات پایان نامه و محدود کردن نوع مدرک به پایان نامه، مدرک مورد نظر را بیابید. در قسمت پیوستها می توانید فایل پایان نامه را مشاهده کنید.
برای ثبت نام و عضویت دانشجویان در تمام مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هنگام ثبت نام اولیه، پروفایل عضویت فعال می گردد. لذا کارت دانشجویی به منزله کارت عضویت کتابخانه نیز محسوب می گردد و آنها می توانند از خدمات کتابخانه ها استفاده نمایند.
برای اطلاعات بیشتر می توانید آیین نامه عضویت کتابخانه را مطالعه کنید.
در ابتدا باید بررسی کنید کتابخانه ای که در آن عضو هستید، در طرح امانت بین کتابخانه ای عضو باشد. سپس مدرک در خواستی خود را در نرم افزارهای جستجوی مدرک کتابخانه های عضو طرح جستجو کنید، در مرحله بعد در خواست خود را به کتابخانه ای که مدرک مورد نظر شما را موجود دارد ارسال کنید، پیک مدرک شما را در کتابخانه ای که عضو آن هستید تحویل خواهد داد.
برای برگشت مدرک باید کتاب را به کتابخانه ای که در آن عضو هستید تحویل دهید، پیک کتاب شما را به کتابخانه مبدا تحویل می دهد.
مدت امانت ده روز می باشد.
برای اطلاعات بیشتر می توانید آیین نامه طرح امانت بین کتابخانه ای را مطالعه کنید.
شما می توانید با اتصال به VPN خود از طریق کتابخانه دیجیتال دانشگاه به آدرس https://diglib.mui.ac.ir به پایگاه های اطلاعاتی مشترک دانشگاه دسترسی داشته باشید.