رفتن به محتوای اصلی
x

اعتباربخشی آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهیدبهشتی

اعتباربخشی آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دکتربهشتی اصفهان در روز سه شنبه هشتم شهریور ماه (۱۴۰۱) با حضور ارزیابان وزارتخانه برگزار شد. در فرآیند ارزشیابی، با فراگیران و اعضا هیات علمی مرکز نیز مصاحبه صورت گرفت. استانداردهای اعتبار بخشی آموزشی در جلسه جداگانه ای با حضور ارزیاب وزارتخانه و کارشناسان مربوطه دانشگاه علوم پزشکی، معاونین آموزشی و مسئول دفتر بهبود کیفیت و کارشناس اعتباربخشی آموزشی و دیگر اعضا بررسی شد.

در ادامه تیم ارزیابی با حضور در کتابخانه ،سالن های مطالعه، پاویون ها، اتاق اساتید و کلاس درس، دفتر معاونت آموزشی ضمن بررسی وضعیت این واحدها، عملکرد آنها را در خصوص اجرای کامل استانداردهای اعتباربخشی آموزشی مورد سنجش و بررسی قراردادند و طبق سنجه‌های تعریف شده از طریق بازدید میدانی، مشاهده، مصاحبه با کتابداران مرکز و بررسی مستندات موجود به ارزیابی شرایط پرداختند.

ارزیابان محترم همچنین در خصوص نحوه ارائه خدمات به اعضای هیات علمی و دانشجویان در زمینه نحوه تهیه و خرید منابع؛ جستجوی منابع و کتب الکترونیکی ، پایگاههای اطلاعاتی، مجموعه سازی کتابخانه، تولید محتواهای آموزشی، کارگاههای آموزشی و مستندات مربوط به انجام خدمات پژوهشی در سامانه های علم سنجی و پژوهشیار و mui profiles نظارت نمودند.