رفتن به محتوای اصلی
x

بخشها و خدمات

میز امانت

متصدی امور راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مرجع و منابع درخواستی مراجعان، آموزش نحوه جستجو و بازیابی منابع در نرم افزار کتابخانه و پایگاه های اطلاعاتی به مراجعین و کاربران است.

کتب مرجع
در این بخش حدود ۱۳۲۵ جلد کتاب مرجع فارسی و لاتین ،شامل فرهنگ ها ، دایره المعارف ها و دیگر کتب مرجع نگهداری می گردد .

مخزن

  بهداشت تغذیه
کتب فارسی

18781

1446
کتب لاتین 6578 527
پایان نامه 756 274
طرح های تحقیقاتی 268 50
کتب الکترونیک 203 133
نرم افزار درسی 300 -

سفارشات و تامین منابع
سفارشات و خرید کتب طبق درخواست گروههای آموزشی و نیاز دانشجویان ، در چارچوب برنامه های آموزشی دانشکده انجام می پذیرد. هر ساله در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب ابتدا کاتولوگهای جدید جهت انتخاب عناوین کتب بین گروههای آموزشی توزیع می گردد. سپس فهرستی از کتب منتخب و درخواستهای پیشین تهیه و این لیست با مجموعه کتابخانه ( به منظور جلوگیری از خرید تکراری) تطبیق می گردد .

واحد علم سنجی
واحد علم سنجی متصدی انجام فعاليت¬هاي مربوط به بررسی و ارزیابی مجلات علمی پژوهشی براساس شاخص های علم سنجی، بررسي و تكميل پروفايل هاي علمي و سوابق پژوهشي اعضاي هيأت علمي و دانشجویان در سامانه های علم سنجی و پژوهشيار می باشد.
تلفن: ۳۷۹۲۳۲۹۰

خدمات کتابخانه

•    امانت و مرجع
این بخش متصدی انجام کلیه امور مربوط به مراجعین و اعضا کتابخانه می باشد و سیستم امانت کتابخانه به صورت باز می باشد و کلیه مراجعه کنندگان می توانند برای بررسی و انتخاب منابع وارد مخزن کتابخانه شوند.
•    انجام خدمات امانت و بازگشت منابع، عضویت و تسویه حساب
•    آموزش و راهنمایی مراجعان و کاربران جهت جستجوی مؤثر در نرم افزار کتابخانه و پایگاه های اطلاعاتی
•    نیازسنجی عناوین و منابع درخواستی


لازم به ذکر است خرید منابع براساس نیازسنجی، پیشنهادات و درخواستهای گروههای آموزشی در چارچوب نیازهای آموزشی دانشکده انجام می پذیرد.

 

قوانین کتابخانه


1. جهت امانت منابع کتابخانه، ارایه کارت دانشجویی(برای دانشجویان) و کارت ملی یا پرسنلی (برای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه) الزامی می باشد.
2. مراجعین موظفند منابع امانت گرفته شده را در تاریخ تعیین شده به کتابخانه عودت و در صورت نیاز نسبت به تمدید آن (حداکثر ۲ مرتبه)در نرم افزار کتابخانه از طریق پروفایل شخصی اقدام نمایند.
3. تعداد و مدت امانت منابع برای دانشجویان مقاطع کارشناسی  5 منبع بمدت 10 روز و برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی7منبع بمدت 15 روز می باشد.
4. جهت عضویت و استفاده از کتابخانه های دانشگاه اصفهان دریافت معرفی نامه از کتابخانه مویدالاطباء الزامی می باشد.
5. آسيب رساندن به اموال  و منابع كتابخانه هاي دانشگاه تخلف محسوب شده و علاوه بر مجازاتهاي مندرج در قانون اموال عمومي، كتابخانه مي تواند متخلف را به محروميت از خدمات كتابخانه و جبران خسارت وادار نمايد.
6. در صورتی که منابع امانت گرفته شده مفقود گردد، امانت گیرنده موظف است آخرین چاپ منبع مربوط را حداکثر ظرف مدت یکماه تهیه و به کتابخانه تحویل دهد. اضافه بر این، امانت گیرنده موظف است جریمه دیرکرد منبع مفقودی را نیز بر اساس نرخ تعیین شده بپردازد.

7.چنانچه در موعد مقرر کتاب بازگردانده نشود در مورد دانشجویانی که برای بار اول دیرکرد و تاخیر دارند ابتدا اخطار (به صورت تذکر شفاهی) داده می شود.  چنانچه مجموع تاًخیر به سقف ۱۰۰ روز رسید کاربر هنگام فراغت از تحصیل جهت دریافت تسویه حساب موظف هستند نبا به صلاحدید کتابدار و نیاز کتابخانه، کتاب اهدا کنند یا مبلغ جریمه را به حساب درآمدهای دانشگاه واریز کنند.