-برنامه ریزی به منظور توانمندسازی کتابداران دانشگاه متناسب با نیازهای جدید و با استفاده از شیوه های غیرحضوری
- راه اندازی خدمات میز مشاوره پژوهشی آنلاین
- اقدام به تولید محتوای آموزشی چندرسانه ای مرتبط با کتابخانه ها
- راه اندازی خدمات اطلاع رسانی
- امکان بازگشت کتاب به صورت پستی
- اطلاع رسانی در خصوص تغییر ساعت کار و نیز تعطیلی کتابخانه مرکزی
- اطلاع رسانی نحوه انجام تسویه حساب دانشجویان و کاربران کتابخانه های دانشگاه در ایام تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا
- تمدید کتب اعضا توسط کتابداران جهت جلوگیری از تاخیر و جریمه شدن به صورت دستی
- تمدید تلفنی منابع امانتی کاربران کتابخانه
- اضافه کردن مدت زمان امانت کتاب جهت رفاه حال اعضا
- برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت آنلاین
اجرای پروتکل های بهداشتی
- نصب شیشه بر روی میز امانت جهت ایجاد فاصله بین کتابدار و مراجعه کننده
- رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین میز و صندلی های سالن مطالعه
- تهیه و قرار دادن مواد ضد عفونی کننده برای مراجعین
- ضد عفونی و تمیز کردن مداوم سالن کتابخانه