رفتن به محتوای اصلی
x

گزارش فعالیت های انجام شده در دوران کرونا

                                                                                                                 دانلود فایل pdf

-برنامه ریزی به منظور توانمندسازی کتابداران دانشگاه متناسب با نیازهای جدید و با استفاده از شیوه های غیرحضوری

- راه اندازی خدمات میز مشاوره پژوهشی آنلاین

- اقدام به تولید محتوای آموزشی چندرسانه ای مرتبط با کتابخانه ها

- راه اندازی خدمات اطلاع رسانی

- امکان بازگشت کتاب به صورت پستی

- اطلاع رسانی در خصوص تغییر ساعت کار و نیز تعطیلی کتابخانه مرکزی

- اطلاع رسانی نحوه انجام تسویه حساب دانشجویان و کاربران کتابخانه های دانشگاه در ایام تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا

- تمدید کتب اعضا توسط کتابداران جهت جلوگیری از تاخیر و جریمه شدن به صورت دستی

- تمدید تلفنی منابع امانتی کاربران کتابخانه

- اضافه کردن مدت زمان امانت کتاب جهت رفاه حال اعضا

- برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت آنلاین

 

اجرای پروتکل های بهداشتی

  • نصب شیشه بر روی میز امانت جهت ایجاد فاصله بین کتابدار و مراجعه کننده
  • رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین میز و صندلی های سالن مطالعه
  • تهیه و قرار دادن مواد ضد عفونی کننده برای مراجعین
  • ضد عفونی و تمیز کردن مداوم سالن کتابخانه