رفتن به محتوای اصلی
x

راهنمای کاربران (HTML)

1-کتابخانه مرکز کجاست؟
کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی پزشکی واقع در ساختمان شماره2، طبقه دوم و در قلب پاویون پزشکان است.راستی، سالن مطالعه فراگیران برای خواهران و برادارن با گنجایش 90 نفر در همان مکان قرار دارد.البته این سالن‌‌ها مخصوص دانشجویان علوم پزشکی اصفهان است.
2- منابع شما بیشتر در چه زمینه و حیطه‌ای است؟
این واحد تلاش کرده است که تمامی منابع و تکست‌های مهم آموزشی را با توجه به گروه‌های آموزشی مرکز، چه به زبان فارسی چه به زبان انگلیسی فراهم کند.
3-ساعت کاری به چه صورت است؟
واحد مخزن و اطلاع‌رسانی پزشکی همه روزه از ساعت 7:15 تا 14:15 منتظر حضور گرم شماست. سالن های مطالعه از ساعت 7:15 تا 11 شب نیز باز است.

4- جامعه استفاده کنندگان شامل چه کسانی هست؟
تمامی اعضای هیئت علمی، پزشکان فوق تخصص و متخصص، پرسنل درمانی و اداری مرکز، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند از خدمات این واحد بهره ببرند.

5- عضویت چطوریاس؟
بله به نکته مهمی اشاره کردید
عضویت کلیه کاربران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با شماره دانشجویی از طریق سامانه آموزش دانشگاه برقرار است.
عضویت پرسنل مرکز اعم از رسمی،پیمانی، قراردادی و تبصره با معرفی‌نامه از کارگزینی با شماره کدملی برقرار خواهد شد.
6- شرایط امانت کتاب هم بگید؟ (تعداد کتاب و روز و دفعات تمدید)
جدول زیر همه سوالاتتون را جواب میده

امانت گیرندگان

تعداد منابع

حداکثرزمان

دفعات تمدید

دانشجویان کارشناسی

6

15

2

دانشجویان مقاطع تحصیلی تکمیلی

7

15

2

کارمندان

6

15

2

7- روش‌های تمدید به چه صورت است؟
سه روش وجود داره :
1-  مراجعه حضوری به کتابخانه
2- تماس با شماره 32330091 داخلی2390
3-  مراجعه به سایت centlib.mui.ac.ir و از طریق نرم افزار کتابخانه

توجه: لطفا تمدید کردن را فراموش نکنید چون متاسفانه مشمول جریمه نقدی خواهید شد.

8- چه خدماتی را از کتابخانه و واحد اطلاع‌رسانی پزشکی انتظار داشته باشم؟
این واحد تمام تلاش خود را می‌کند که در راستای پیشبرد امر آموزش و پژوهش، امکان دسترسی استفاده کنندگان را به منابع چاپی و الکترونیکی مورد نیاز کاربران فراهم کند.
از این رو وظایف و خدمات زیر برای این واحد در نظر گرفته شده‌است:
•    ارائه خدمات امانت ( عضویت، امانت، تمدید، رزو و جستجوی منابع)
•    نیازسنجی، گردآوری و سفارش منابع و Textهای مهم گروه‌های آموزشی
•    راهنمایی و آموزش مراجعان در بازیابی و استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی
•    ارائه خدمات مشاوره اطلاعات سلامت
•    ارائه خدمات آگاهی رسانی جاری
•    نیازسنجی و برگزاری کارگاره‌های آموزشی و وبینارهای موردنیاز کاربران